Cigarette électronique Québec : Le Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal

Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC

5 participants

Aller en bas

Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Empty Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC

Message  shadowseb Lun 3 Déc 2012 - 9:45

http://www.electronic-cigz.com/jamidonestki.html

Email reçu:
Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC 94
The revolutionary Janty Mid ONE Series is now on pre-sale!
The MiD "One" is unlike other e-cigarettes - it has virtually unlimited capabilities, and can be upgraded through the use of software modules. The MiD "One" out-of-the-box version, is able to perform the basic functions of a variable voltage e-cigarette, but with PC connectivity.

Give me Power!
The Janty Mid Design ONE's Vaping profile margins are the widest in the market: the MID ranges from 0 to 8 volts, or from 0 to a whopping 25 watts! MiD delivers from 0 to 4 Amps!
Variable Voltage - Janty MiD One allows you to custom control your voltage in real time.
Variable Wattage - Janty MiD One allows you to custom control your wattage in real time.

Joystick?
Yes. The MID series comes with a joystick/button. It is the first ever e-cigarette to make use of a joystick/button. And it is a joy to use. The joystick allows you to easily navigate the menus of the device. More importantly, the joystick allows you to control your real time variable voltage or real time variable wattage. And guess what - you can switch easily between voltage and wattage and vape whatever you feel comfortable with.

Real Time Variable Voltage/Wattage?Another innovation of the MiD is the Real Time Variable Voltage (RTVV) and the Real Time Variable Wattage (RTVW). This feature, together with the joystick, enables the MiD user to modulate voltage or power freely and in real time during your "freestyle" vaping and/or during the vaping or your pre-programmed profiles. Press the joystick up or down to increase or decrease the profile voltage/power in real time, any time you want during your puff to experience True Real Time Variable Voltage and True Real Time Wattage! We won't say more to describe this feature now, as you have to try it to truly realize how innovative and cool it is.

Statistics
Pull data: The MiD records the puffs you take. You can consult these records on the header of the MID Interface PC application. Our software modules *** will allow you to record and statistically showcase/share/compare each puff's duration, date, energy, duration and much more!

Vaping MiD "One" PC Application
The MiD Interface PC Application is compatible with Windows7, Parallels Desktop for Intel Macs and will be available for Android asap. The MiD can store up to 4 profiles internally in the device, but with the MiD PC application you can create, store and execute unlimited profiles on your PC. The MiD PC application allows you to use complete features such as editing and storing unlimited vaping profiles on your PC - which you can then store in your MiD device, or upload to the http://www.midseries.com community website to share with your friends and followers!

Safety
Our MiD PRO HD batteries can handle up to 5500 mA. The MiD device automatically cuts off at 4000 mA. Our MiD HD PRO batteries will not get significantly hot and the MiD device's casing is made out of a special grade metal alloy that is both lightweight and has a high heat sinking capacity. Using our MiD HD PRO batteries with 2 or more ohms resistance atomizers is completely safe. Our dual battery architecture ensures that the loss of energy during vaping is virtually zero. Other so-called variable voltage devices using the single battery boost architecture typically have around 15% energy loss

__________________________________
DSE-901, DSE-601, screwdriver, eGo, DSE-905, eGo-T, ego boost, maxxvision bloog, lavatube, eGo-Twist, DSE-601-C, z-max, V3 Stealth, vapemate, cartomator, stardust v2 et v3, vivi v1 et v2, DID Genesis, kanger T2 & T3, Redds, X.Jet
Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Photo3sh
shadowseb
shadowseb
membre actif
membre actif

Messages : 313
Date d'inscription : 11/10/2012
Localisation : Saint-Jean-sur-Richelieu

Revenir en haut Aller en bas

Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Empty Re: Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC

Message  shadowseb Lun 3 Déc 2012 - 10:02

On aura beau dire que c'est la réponse à l'EVIC, mais il faut l'avouer, c'est 2 styles complètement différent, au lieu d'être la même affaire juste pas la même marque

__________________________________
DSE-901, DSE-601, screwdriver, eGo, DSE-905, eGo-T, ego boost, maxxvision bloog, lavatube, eGo-Twist, DSE-601-C, z-max, V3 Stealth, vapemate, cartomator, stardust v2 et v3, vivi v1 et v2, DID Genesis, kanger T2 & T3, Redds, X.Jet
Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Photo3sh
shadowseb
shadowseb
membre actif
membre actif

Messages : 313
Date d'inscription : 11/10/2012
Localisation : Saint-Jean-sur-Richelieu

Revenir en haut Aller en bas

Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Empty Re: Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC

Message  julienpierre Lun 3 Déc 2012 - 10:31

Je mettrai pas 140 piasses là dessus. Je la trouve très laide (genre grosse eGo), et c'est un peu trop pour moi là...le "joystick"...ayoye!
julienpierre
julienpierre
Vendeur

Messages : 994
Date d'inscription : 01/08/2012
Localisation : Montréal

Revenir en haut Aller en bas

Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Empty Re: Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC

Message  cooldog Lun 3 Déc 2012 - 11:53

Je ne sais pas si the MID est en réponse à la eVic, ca fait depuis 2009 qu'ils travaillent sur le project. I y avait une entrevue avec Mik Dahl (son concepteur) sur http://vapersplace.com/vplive hier. Assez interessant.

Je regarde les fonctions des deux mod (eVic et MID) et il me semble que la MID est bcp plus interessante. Mais pe que Joyetech n'a pas afficher toutes les fonctions, car RDuke m'a dit que la eVic pouvais être programmer pour "customizer" les puffs, ce qui n'est ps inscrit sur leur site.

Perso, je suis attiré par le joystick pour aller dans le menu, mais je préfère le boutton pour "vaper". Pour le look, j'aime bien celui de la eVic, belle finission originale. Mais j'aime aussi celui de la MID pour le "rubber black" et sa discretion.

Je vais toutefois attendre les premières review...

129$ vs 120$....

cooldog
cooldog

Messages : 87
Date d'inscription : 07/08/2012
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Empty Re: Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC

Message  shadowseb Lun 3 Déc 2012 - 16:51

a choisir entre une evic et ce modèle, si la taille et le poids n'est pas un obstacle, evic sera beaucoup mieux. Cette batterie vise le monde comme moi qui veut pas qqc de gros, car avec 550 mah, on toffe pas très longtemps! Mais j'ai cru lire a quelque part que de la façon qu'elle fonctionne, ça donnerais l'équivalant d'une batterie de 3000-5000 mah. J'en doute dans ce format là!

__________________________________
DSE-901, DSE-601, screwdriver, eGo, DSE-905, eGo-T, ego boost, maxxvision bloog, lavatube, eGo-Twist, DSE-601-C, z-max, V3 Stealth, vapemate, cartomator, stardust v2 et v3, vivi v1 et v2, DID Genesis, kanger T2 & T3, Redds, X.Jet
Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Photo3sh
shadowseb
shadowseb
membre actif
membre actif

Messages : 313
Date d'inscription : 11/10/2012
Localisation : Saint-Jean-sur-Richelieu

Revenir en haut Aller en bas

Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Empty Re: Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC

Message  Ugot Ven 7 Déc 2012 - 22:15


__________________________________
Ce n'est pas la vape qui tue le gars mais c'est de chercher et d'attendre son stock   Rolling Eyes
Ugot
Ugot
membre actif
membre actif

Messages : 587
Date d'inscription : 08/08/2012
Age : 49
Localisation : Ville de Québec.

Revenir en haut Aller en bas

Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Empty Re: Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC

Message  ulippe Sam 8 Déc 2012 - 0:21

Ça parait intéressant !
C'est grosseur eGo vous pensez ?

__________________________________
Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC VapOFlore_logo%20couleur%20outline%20transparent_pluspetit



Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Ulippe
[/center]
ulippe
ulippe
membre actif
membre actif

Messages : 330
Date d'inscription : 04/08/2012
Age : 51
Localisation : Beloeil

http://e-alchimiste.ca

Revenir en haut Aller en bas

Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC Empty Re: Et voilà! Janty sort une eGo VW avec software pour PC

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum